Vi lever op til alle de krav der findes i loven, hvorfor du trygt kan handle i vores butik.

Nedenfor har vi inddelt emnerne i områder, så du let kan finde hvad du søger.

 

Indholdsfortegnelse:

  1. Hvis du fortryder dit køb (fortrydelsesret)
  2. Betingelser for udnyttelse af fortrydelsesret
  3. Hvis du fortryder købet, skal varerne sendes til:
  4. Hvad skal jeg sende med tilbage?
  5. Hvis der er noget galt med varen (reklamationsret)
  6. Hvor hurtigt skal jeg reklamere?
  7. Vi refunderer ikke fragtomkostninger
  8. Vi har brug for følgende information når du sender varen til os
  9. Levering
  10. Hvad gør vi med dine personlige oplysninger (persondatapolitik)
  11. 11. Cookies
  12. Logstatistik
  13. Betaling
  14. Klagegang

 

  1. Hvis du fortryder dit køb (fortrydelsesret)

Efter den nye forbrugeraftalelov mister du som køber ikke længere fortrydelsesretten, selv om du tager varen i brug. Dog skal du give besked inden 14 dage efter leveringen af dine varer, hvis du vil benytte dig af din fortrydelsesret.

 

  1. Betingelser for udnyttelse af fortrydelsesret:

Bogen skal være uåbnet og uden dedikation med navn.

Hvis bogen er åbnet og påbegyndt læsning og/eller der er didikation med navn i bogen midster du din fortrydelsesret.

Hvis du er begyndt at læse i bogen og/eller der er dedikation med navn i bogen er det undtaget fortrydelsesretten og du har dermed mistet din fortrydelsesret

 

I din meddelelse skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret.

Hvis du vil benytte dig af fortrydelsesretten, skal du inden 14 dage fra modtagelse give os meddelelse om, at du ønsker at fortryde dit køb. Meddelelsen skal gives på mail@DETonline.dk

Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen, uden samtidig at give os tydelig meddelelse om dette.

Hvis du ønsker at klage i forbindelse med håndteringen af din fortrydelsesret, kan du gøre det til:

Forbrugerklagenævnet

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen

Carl Jacobsens Vej 35

2500 Valby

 

  1. Hvis du fortryder købet, skal varerne sendes til:

Sanne Merete Sjølund

Mørkebjergvej 7

5600 Faaborg

 

Du kan også fortryde købet ved at aflevere den personligt på ovenstående adresse.

Returnering

Du skal sende din ordre retur til os uden unødig forsinkelse, og senest 14 dage efter du har meddelt os, at du ønsker at fortryde dit køb. Du skal afholde de direkte udgifter i forbindelse med varens returforsendelse. Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering.

Varens stand, når du sender den retur

Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Du kan med andre ord prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik, men du må ikke tage den i egentlig brug.

Hvis varen er prøvet udover hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt. Tilbagebetaling af købsbeløbet

Hvis du fortryder dit køb, får du det beløb du har indbetalt til os, tilbage. I tilfælde af en værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes denne købsbeløbet.

Hvis du benytter din fortrydelsesret, refunderer vi alle betalinger modtaget fra dig, herunder dog ikke leveringsomkostninger, uden unødig forsinkelse og under alle omstændigheder senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget meddelelse om din beslutning om at fortryde denne aftale og varen er modtaget hos os. Vi gennemfører en sådan tilbagebetaling med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har indvilget i noget andet.

 

  1. Hvad skal jeg sende med tilbage?

Du skal vedlægge en kopi af ordrebekræftelsen eller fakturen. Det er ikke et krav, men ekspeditionen går hurtigere hvis du udfylder vores formular eller vedlægger følgende; Ordrenummer, navn, telefonnummer samt e-mail.

Bemærk! Vi modtager hverken pakker uden omdeling eller pakker sendt pr. efterkrav.

 

  1. Hvis der er noget galt med varen (reklamationsret)

Købelovens mangelsregler kan finde anvendelse på varekøb.

Når du handler på SanneMereteSjoelund.dk har du selvfølgelig 24 måneders reklamationsret. Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.

 

  1. Hvor hurtigt skal jeg reklamere?

Du skal reklamere indenfor ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Hvis du reklamerer indenfor en uge efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

 

  1. Vi refunderer ikke dine fragtomkostninger, til returforsendelsen.

Varen sendes til:

Sanne Merete Sjølund

Mørkebjergvej 7

5600 Faaborg

 

  1. Vi har brug for følgende information når du sender varen til os

Når du returnerer varen, bedes du oplyse hvad problemet er, så detaljeret som muligt.

Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller lignende.

Husk at varen altid skal sendes tilbage i forsvarlig emballage.

 

  1. Levering

Vi bestræber os på at levere dine varer hurtigst muligt efter ordremodtagelsen. Hvis du ønsker levering på en bestemt dag eller på en bestemt adresse skal du huske at notere det ved oprettelse af orden.

Vi leverer pakkepost til hele Danmark, Skandinavien og EU lande. Levering af varer anses for sket, når varen er leveret på leveringsadressen, og du som kunde har modtaget varen. Vælges det, at varen må stilles, har kunden selv ansvaret for varen, så snart varen er stillet på modtager adressen. Skulle kunden ikke være der til at modtage en vare, som ikke må stilles, vil der blive lagt en seddel. Forgæves kørselgebyr udgør det samme som forsendelsesomkostningerne, hvorfor disse skal genindbetales, såfremt det købte stadig ønskes fremsendt. Det er muligt at benytte alternativ leverings adresse feks. din arbejdsplads.

Leveringsadressen afgør den eventuelle variable forsendelsesomkostning.

Vi lagerfører alle de varer, som du finder på vores hjemmeside. Dog kan det forekomme, at enkelte varer er udsolgt, og der vil så være ekstra leveringstid. I så fald vil vi kontakte dig.

Husk at gemme dit ordrenummer hvis varen returneres og pengene skal refunderes.

 

FRAGTPRISER

Pakkepost:

Forsendelse i Danmark 60,- kr.

Forsendelse til Skandinavien og EU lande: 275,- kr.

 

  1. Hvad gør vi med dine personlige oplysninger (persondatapolitik)

For at vi kan sende vare til dig, som du har købt hos os, har vi brug for følgende oplysninger:

Navn

Adresse

Telefonnummer

E-mail adresse

Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål, at kunne levere varen til dig.

Personoplysningerne registreres hos SanneMereteSjoelund.dk og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes.

Når der indsamles personoplysninger via vores website, sikrer vi, at det altid sker ved afgivelse af dit udtrykkelige samtykke, således at du er informeret om præcis, hvilke oplysninger, der indsamles og hvorfor.

Vi har adgang til de oplysninger, der registreres om dig.

Vi opbevarer ikke kundeoplysninger krypteret.

Vi transmitterer ikke kundeoplysninger krypteret.

Oplysninger afgivet til SanneMereteSjoelund.dk videregives eller sælges på ingen måde videre til tredjemand, og vi registrerer ingen personfølsomme oplysninger.

 

Som kunde hos SanneMereteSjoelund.dk har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i, hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter Persondataloven og henvendelse i forbindelse hermed rettes til smsida@gmail.com

 

  1.  Cookies

På SanneMereteSjoelund.dk anvendes cookies med det formål at optimere websitet og dets funktionalitet, og dermed gøre besøget så nemt som muligt for dig.

Du kan til enhver tid slette cookies fra din computer, hvordan afhænger af din browser.

 

  1. Logstatistik

Vi bruger en logstatistik på SanneMereteSjoelund.dk hvilket betyder, at et statistik-system opsamler information, som kan give et statistisk billede af, hvor mange besøgende vi har, hvor de kommer fra og hvor på websitet det forlades mv.

Logstatistikken anvendes kun med det formål, at optimere SanneMereteSjoelund.dk

 

  1. Betaling

På SanneMereteSjoelund.dk kan du betale med MasterCard, Visa, MobilePay eller via bankoverførsel.

Kortbetalingen sker via PayPal.

Der tages ikke gebyr ved betaling på SanneMereteSjoelund.dk.

Beløbet hæves altid først på dit kort, når varerne sendes fra SanneMereteSjoelund.dk. Der kan aldrig trækkes et større beløb end det, du har godkendt ved købet.

Det er trygt og sikkert at handle med kreditkort hos os, idet al kommunikation mellem vores betalingssystem og kortindehaveren foregår via en krypteret SSL forbindelse (Secure Socket Layer). Det er kun Teller A/S (PBS) der har adgang til dataene vedr. betalingen. Hverken SanneMereteSjoelund.dk eller andre uvedkommende har mulighed for at se de data der udveksles.

 

  1.  Klageadgang

Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse tilsmsida@gmail.comeller til Sanne Merete Sjølund +45 20 13 11 57.

Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til Forbrugerklagenævnet, Carl Jacobsensvej 35, 2500 Valby, såfremt betingelserne herfor er opfyldt.

Handelsbetingelserne er senest opdateret februar